Застосування анімаційної реклами у соціальних мережах.
- Aleksey Yasakov
- 9 трав.
- Читати 3 хв
Кожна поважаюча себе компанія має власні фірмові акаунти у популярних соціальних мережах, на кшталт Facebook та Instagram. Це необхідно в першу чергу для представлення себе серед більшого кола споживачів у тому числі за рахунок реклами. Найголовнішим є те, щоб компанія або окремий блогер за мали змогу перетворювати власну присутність у тій чи іншій соціальній мережі у чистий прибуток з максимальною продуктивністю.
З кожним роком увага все ширшого кола людей у світі приділяється соціальним мережам, тим самим перетворюючи їх на платформу для легкого залучення потенційних клієнтів.
Величезна кількість статистичних викладок, у тому числі самих додатків, вказують на стабільність та швидкий зріст кількості користувачів соціальних мереж.
Проте навіть ті хто увійшов на цей величезний простір для реклами, за-для поширення серед потенційної цільової аудиторії своїх товарів та послуг, традиційно застосовують банальні відео, ілюстрації, фотографії та тексти, забуваючи про такий дієвий засіб як анімація.
Звісно це є величезною помилкою будь якого порядного підприємця або великої компанії, звісно за винятком тих хто не прагне більшого чим має.
Якщо порівняти пост створений з застосуванням анімаційної графіки з звичайними, то він з більшою вірогідністю приверне більше уваги серед потенційної аудиторії.
Не піддається сумнівам той факт, що простір у новинних стрічках, а також на сторінках партнерів і конкурентів переповнені однаковими відео-роликами, гаслами та майже ідентичними інструментами впливу на емоційний стан та свідомість споживачів.
Анімаційне відео в свою чергу має на меті вирішити усі проблеми, а саме:
-Відібрати у конкурентів так звані «п’ять секунд» уваги глядача.
-Розбавити однотипний потік інформації
Смішне анімаційне відео, що здатне підкупити своєю простотою, зможе значно збільшити помітність публікації або сторіс серед потоку інформації в стрічці будь якої соціальної мережі.
Сильними сторонами анімованих відео-роликів для підприємств у додатках створених для комунікації та обміну інформацією є лояльність як соціальних мереж так і аудиторії.
Практика вказує, що подібний вид реклами чи інформаційної публікації авдиторія зазвичай не схильна ігнорувати, і в більшості випадках затримує свою увагу на них у порівнянні з іншим наповненням стрічки. Відповідно час, що абстрактний користувач приділяє відео, збільшується, що звісно говорить про позитивне значення для рейтингу конкретної публікації та загальної сторінки в цілому.
Успіх фірмового акаунту залежить у першу чергу від того, чи бачить потенційна та цілком реальна аудиторія опубліковані ним дописи у власній новинній стрічці. Звісно варто враховувати неоднорідність розміщення оголошень у тих чи інших користувачів, так як їх черговість зашифрована певними індивідуальними для кожної соціальної мережі алгоритмами, що в свою чергу тримаються у таємниці.
Хоча тенденція демонструє, що зазвичай кількість переглядів впливає на кількість реакцій користувачів у вигляді коментарів, лайків та репостів, що звісно просуває такі відео у рекомендації та стрічки все нових та нових користувачів.
Величезну кількість людей дратує те, що їх особиста сторінка забита купою лонгрідів та довгих відео. Короткі анімаційні відео-ролики є їхньою протилежністю, і на відміну від вище перлічених джерел роздратування, схильні викликати позитивні емоції через здатність подати інформацію в кілька разів зрозуміліше та доступніше чим звичайні статичні дописи чи заїзджені відео.
До недавніх пір у багатьох соціальних мережах існували спеціальні обмеження на тривалість відео. Хоч це вже і не грає жодної ролі проте тривалість відео достатньо важлива, тому не має перевищувати 30-60 секунд, щоб претендувати на успішність серед читачів та просування фірмового акаунту в алгоритмах.

Анімація, як інструмент презентації реклами або інших видів інформації – це достойний вибір який надає змогу рекламодавцю поширити межі не викликаючи при цьому негативної реакції у користувача (Мал.1).
Головне в даній справі це:
-Якісно та яскраво продемонструвати аудиторії будь-яке, навіть найбільш об'ємне, повідомлення в короткому ролику.
-Доступно ознайомити цільову аудиторію зі своєю компанією, товаром та послугою.
-Наочно, а отже, доступно пояснити усі складні моменти.
Якщо коротко, то таке рішення здатне підвищити ефективність інформаційного посилу, замінивши один статичний слайд кількома послідовними кадрами.
Тенденції серед великих компаній демонструють, що зазвичай їх маркетологи прибігають до комбінації різних типів контенту. В їх офіційних облікових записах у соціальних мережах, серед звичайних публікацій часто можна побачити анімовані дописи. Розробка анімованих публікацій відрізняється за вартістю створення та залежить від глибини фантазії маркетологів.
Популярні бренди у тому числі схильні експлуатувати анімаційний контент у вигляді обкладинок для власних офіційних сторінок у соціальних мережах (Мал. 2).

З кожним роком у соціальних мережах відсоткове співвідношення відео-контенту відносно усіх інших видів публікацій невпинно зростає. Якщо відео-кліп може підійти далеко не кожному підприємству то анімація це універсальний варіант для реклами, що зможе підійти для будь якого контенту. Таким чином ви зможете комунікувати з потенційними та цілком реальними клієнтами на найрізноманітніші теми в незалежності від сфери вашого спрямування. Анімація зможе лиш покращити ситуацію та закцентувати увагу цільової аудиторії на потрібних для вас нюансах.
З питання розробки анімованої реклами ви маєте можливість звернутися до студії анімації - RentgenFILM, ми зробимо якісне та ефективну анімацію яка зможе допомогти у рекламі вашого бренду.
Автор статті - Вадим Романчук
Comentários