UA-119195563-2 Анімація у сфері створення рекламних відео.
top of page
Пошук

Анімація у сфері створення рекламних відео.

  • Фото автора: Aleksey Yasakov
    Aleksey Yasakov
  • 1 квіт.
  • Читати 4 хв

Оновлено: 9 трав.

Анімаційний дизайн з кожним днем невпинно модернізується, на це добре впливає величезна кількість факторів від конкретного мейнстріму до штучного інтелекту.

На сьогоднішній день вже нікого не здивуєш використанням анімації у рекламній сфері.


Проте так було далеко не завжди. Був момент коли анімація у рекламі була чимось новим та неосвоєним, чим вона в свою чергу і зацікавлювала потенційну цільову авдиторію.


Анімація у сфері рекламі – один з найбільш надійних способів вразити та зацікавити величезну кількість потенційних клієнтів. Якщо звичайна зйомка не в змозі продемонструвати усі переваги продукції, то їй на допомогу приходять аніматори та моушн-дизайнери.


Анімований рекламний ролик – це відео, що створене задля демонстрації яскравого та захоплюючого уявлення про продукт, послуги або діяльність тієї чи іншої організації.

Відповідно комп’ютерна анімація є рекламним інструментом, що здатен показати конкретний продукт так, як раніше можна було тільки мріяти, адже за її допомогою на екрані можна втілити майже будь яку ідею, що тільки прийде у голову, включаючи цілком немислиму, навіть казкову.


Сьогоднішні технології у сфері комп'ютерної графіки дозволиляють застосовувати можливості 2Д та 3Д анімації за для створення більш яскравої та динамічної реклами.

Рекламний ролик такого типу має здатність відбиватися у пам’яті потенційного клієнта завдяки яскравим зображенням і зрозумілому сюжету.

Анімовані персонажі викликають у цільової авдиторії більше позитивних емоцій чим типові діючі особи традиційної відео-реклами. Навіть найпростіший маскот, що розповідає, до прикладу, про правила користування сайтом чи онлайн-платформою - це вже набагато більш цікавіше видовище, чим статичне зображення з текстом. 

Анімована реклама ділиться на такі три види:

Двовимірна анімація або 2Д-анімація (Мал. 1) – один з найпоширеніших та найпростіших видів анімації. 2Д-анімація складається з певної послідовності рисунків, знятих на камеру по окремості, а потім відтворених для створення ілюзію руху. Комп'ютерна 2Д-анімація – більш простий спосіб анімувати об’єкти за допомогою спеціального комп'ютерного програмного забезпечення.  Подібний спосіб отримав величезну популярність серед аніматорів завдяки своїй швидкості створення і відносно невеликому розміру. Об'єкти такої анімації мають плоскі фігури, тіні можуть бути відсутні або одноманітні. Такою анімацією легше керувати. Двовимірному персонажу набагато легше досягнути незвичайної ходи та смішної міміки.


Двовимірна анімація/2Д-анімація
Двовимірна анімація/2Д-анімація

3Д-анімація

Тривимірна анімація (Мал. 2)– це різновид анімації, створений на основі комп'ютерних 3Д-редакторів. Це найбільш молодший, перспективний, швидко розвиваючий власний потенціал, затратний та дорогий вид анімації. Процес створення подібної анімації достатньо складний і вимагає величезну кількість часу. В першу чергу, потрібно створити геометричні моделі всіх складових його об'єктів, налаштувати джерела світла і камери у просторі, створити і назначити об'єкти, для яких необхідно вибрати або намалювати текстури. Потім потрібно задати траєкторію об'єктам, задіяним в анімаційному проекті. Рух тривимірним предметам та об’єктам задається математично, відповідно всі характерні звички керуватимуться завдяки формулам. Саме такий вид анімації застосовують за-для створення динамічних логотипів, рекламних відеороликів, банерів для поліграфічної та презентаційної продукції.


Мал.2 - Тривимірна анімація
Мал.2 - Тривимірна анімація

Комбінована анімація

Комбінована анімація (Мал. 3) – це різновид анімації в якому одночасно застосовується 2Д та 3Д анімація. На таких відеороликах 2Д-персонажі можуть легко взаємодіяти як з 3Д-об’єктами, так і з реальними людьми.

Існує декілька технологій для суміщення анімації та відео.


Мал.3 - Комбінована анімація
Мал.3 - Комбінована анімація

Хромакей

Перший спосіб (Мал. 4) – це хромакей або «колірний ключ». Такий різновид представляє собою комбінування двох та більше зображень чи кадрів в одній композиції.

Під час створення такого відео - актор знімається на фоні зеленої або синьої тканини, після чого замість полотна у програмах для відео-монтажу або графічних редакторах підставляється необхідне зображення.

Під час установки зелений або синій фон видаляється і замінюється тими чи іншими 3D-моделями або іншими прикрасами.


Мал.4 - Хромакей
Мал.4 - Хромакей

Анімація за допомогою датчиків

Другий спосіб (Мал. 5) – це спеціальні датчики, що записують рухи живого актора. Такий спосіб дозволяє аналізувати його рухи, після чого дані переносяться на комп’ютер, у програму для відео-монтажу, та накладаються на «анімаційні кістки» 3Д модель персонажа.

Головною перевагою подібної анімації є можливість комбінації на перший погляд несумісних об'єктів. 

Анімаційну рекламу застосовують брендами задля залучення нової цільової аудиторії у взаємодії зі звичайною рекламою. Загалом люди прагнуть поділитися веселими анімаційними відео з друзями, зберегти або поставити лайк для перегляду, і така реклама дозволяє бренду продемонструвати власний інтелект, почуття гумору, тим самим завойовуючи та зберігаючи симпатію з боку потенційного покупця.


Мал. 5 - Анімація за допомогою датчиків.
Мал. 5 - Анімація за допомогою датчиків.

Найпоширеніші програми для створення анімації

Найпоширеніші програми для створення таких відео-роликів це (Мал. 6) - Adobe After Effects, Blender, Adobe Animate, Autodesk Maya, Cartoon Animator 4, Pivot Animator, Synfig Studio, тощо.


У тому числі є спеціальні онлайн-платформи, де можна завантажити будь-яку анімацію та змінити її по власному бажанню: Crello, Pixabay та інші.

Відповідно, анімаційна відео-реклама є одним з найбільш ефективних форм психологічного впливу на потенційного споживача.

Сучасні технології дозволяють використовувати 2Д та 3Д анімацію, а також їх комбінації.


Анімовані відео-ролики не мають кордонів в плані реалізації сюжету, відповідно вони зазвичай виходять достатньо незвичайними та незабутніми.

Подібна реклама є зрозумілою для різної авдиторії і зазвичай не викликає роздратування та інших негативних емоцій.


Прості анімації можна застосовувати задля того, щоб продемонструвати користувачам усі можливості вашого продукту та в ігровій формі забезпечити притік бажаної цільової авдиторії, розкрити складну інформацію, або просто використати у якості прикраси для красивої веселої картинки, підіймаючи цим настрій глядачу.

На даний момент анімовану рекламу застосовує величезна кількість підприємств самого різного спрямування, відповідно за даним типом реклами майбутнє.

З питання розробки анімованої реклами ви маєте можливість звернутися до студії анімації - RentgenFILM, ми зробимо якісне та ефективну анімацію яка зможе допомогти у рекламі вашого бренду.


Автор статті - Вадим Романчук


Мал.6 - Найпоширеніші програми для створення анімації
Мал.6 - Найпоширеніші програми для створення анімації


 
 
 
bottom of page