Анімація у сфері створення рекламних відео.
- Aleksey Yasakov
- 1 квіт.
- Читати 4 хв
Оновлено: 9 трав.
Анімаційний дизайн з кожним днем невпинно модернізується, на це добре впливає величезна кількість факторів від конкретного мейнстріму до штучного інтелекту.
На сьогоднішній день вже нікого не здивуєш використанням анімації у рекламній сфері.
Проте так було далеко не завжди. Був момент коли анімація у рекламі була чимось новим та неосвоєним, чим вона в свою чергу і зацікавлювала потенційну цільову авдиторію.
Анімація у сфері рекламі – один з найбільш надійних способів вразити та зацікавити величезну кількість потенційних клієнтів. Якщо звичайна зйомка не в змозі продемонструвати усі переваги продукції, то їй на допомогу приходять аніматори та моушн-дизайнери.
Анімований рекламний ролик – це відео, що створене задля демонстрації яскравого та захоплюючого уявлення про продукт, послуги або діяльність тієї чи іншої організації.
Відповідно комп’ютерна анімація є рекламним інструментом, що здатен показати конкретний продукт так, як раніше можна було тільки мріяти, адже за її допомогою на екрані можна втілити майже будь яку ідею, що тільки прийде у голову, включаючи цілком немислиму, навіть казкову.
Сьогоднішні технології у сфері комп'ютерної графіки дозволиляють застосовувати можливості 2Д та 3Д анімації за для створення більш яскравої та динамічної реклами.
Рекламний ролик такого типу має здатність відбиватися у пам’яті потенційного клієнта завдяки яскравим зображенням і зрозумілому сюжету.
Анімовані персонажі викликають у цільової авдиторії більше позитивних емоцій чим типові діючі особи традиційної відео-реклами. Навіть найпростіший маскот, що розповідає, до прикладу, про правила користування сайтом чи онлайн-платформою - це вже набагато більш цікавіше видовище, чим статичне зображення з текстом.
Анімована реклама ділиться на такі три види:
Двовимірна анімація або 2Д-анімація (Мал. 1) – один з найпоширеніших та найпростіших видів анімації. 2Д-анімація складається з певної послідовності рисунків, знятих на камеру по окремості, а потім відтворених для створення ілюзію руху. Комп'ютерна 2Д-анімація – більш простий спосіб анімувати об’єкти за допомогою спеціального комп'ютерного програмного забезпечення. Подібний спосіб отримав величезну популярність серед аніматорів завдяки своїй швидкості створення і відносно невеликому розміру. Об'єкти такої анімації мають плоскі фігури, тіні можуть бути відсутні або одноманітні. Такою анімацією легше керувати. Двовимірному персонажу набагато легше досягнути незвичайної ходи та смішної міміки.

3Д-анімація
Тривимірна анімація (Мал. 2)– це різновид анімації, створений на основі комп'ютерних 3Д-редакторів. Це найбільш молодший, перспективний, швидко розвиваючий власний потенціал, затратний та дорогий вид анімації. Процес створення подібної анімації достатньо складний і вимагає величезну кількість часу. В першу чергу, потрібно створити геометричні моделі всіх складових його об'єктів, налаштувати джерела світла і камери у просторі, створити і назначити об'єкти, для яких необхідно вибрати або намалювати текстури. Потім потрібно задати траєкторію об'єктам, задіяним в анімаційному проекті. Рух тривимірним предметам та об’єктам задається математично, відповідно всі характерні звички керуватимуться завдяки формулам. Саме такий вид анімації застосовують за-для створення динамічних логотипів, рекламних відеороликів, банерів для поліграфічної та презентаційної продукції.

Комбінована анімація
Комбінована анімація (Мал. 3) – це різновид анімації в якому одночасно застосовується 2Д та 3Д анімація. На таких відеороликах 2Д-персонажі можуть легко взаємодіяти як з 3Д-об’єктами, так і з реальними людьми.
Існує декілька технологій для суміщення анімації та відео.

Хромакей
Перший спосіб (Мал. 4) – це хромакей або «колірний ключ». Такий різновид представляє собою комбінування двох та більше зображень чи кадрів в одній композиції.
Під час створення такого відео - актор знімається на фоні зеленої або синьої тканини, після чого замість полотна у програмах для відео-монтажу або графічних редакторах підставляється необхідне зображення.
Під час установки зелений або синій фон видаляється і замінюється тими чи іншими 3D-моделями або іншими прикрасами.

Анімація за допомогою датчиків
Другий спосіб (Мал. 5) – це спеціальні датчики, що записують рухи живого актора. Такий спосіб дозволяє аналізувати його рухи, після чого дані переносяться на комп’ютер, у програму для відео-монтажу, та накладаються на «анімаційні кістки» 3Д модель персонажа.
Головною перевагою подібної анімації є можливість комбінації на перший погляд несумісних об'єктів.
Анімаційну рекламу застосовують брендами задля залучення нової цільової аудиторії у взаємодії зі звичайною рекламою. Загалом люди прагнуть поділитися веселими анімаційними відео з друзями, зберегти або поставити лайк для перегляду, і така реклама дозволяє бренду продемонструвати власний інтелект, почуття гумору, тим самим завойовуючи та зберігаючи симпатію з боку потенційного покупця.

Найпоширеніші програми для створення анімації
Найпоширеніші програми для створення таких відео-роликів це (Мал. 6) - Adobe After Effects, Blender, Adobe Animate, Autodesk Maya, Cartoon Animator 4, Pivot Animator, Synfig Studio, тощо.
У тому числі є спеціальні онлайн-платформи, де можна завантажити будь-яку анімацію та змінити її по власному бажанню: Crello, Pixabay та інші.
Відповідно, анімаційна відео-реклама є одним з найбільш ефективних форм психологічного впливу на потенційного споживача.
Сучасні технології дозволяють використовувати 2Д та 3Д анімацію, а також їх комбінації.
Анімовані відео-ролики не мають кордонів в плані реалізації сюжету, відповідно вони зазвичай виходять достатньо незвичайними та незабутніми.
Подібна реклама є зрозумілою для різної авдиторії і зазвичай не викликає роздратування та інших негативних емоцій.
Прості анімації можна застосовувати задля того, щоб продемонструвати користувачам усі можливості вашого продукту та в ігровій формі забезпечити притік бажаної цільової авдиторії, розкрити складну інформацію, або просто використати у якості прикраси для красивої веселої картинки, підіймаючи цим настрій глядачу.
На даний момент анімовану рекламу застосовує величезна кількість підприємств самого різного спрямування, відповідно за даним типом реклами майбутнє.
З питання розробки анімованої реклами ви маєте можливість звернутися до студії анімації - RentgenFILM, ми зробимо якісне та ефективну анімацію яка зможе допомогти у рекламі вашого бренду.
Автор статті - Вадим Романчук
